تفسیر نام و لوگوی جزیره سفید آرامش

تفسیر نام و لوگوی جزیره سفید آرامش

شما هم امتیاز بدهید!
1399/01/18   غنچه گل‌بافیان

هر سازمان قبل از تاسیس با توجّه به حوزه فعالیتی و گرایش‌هایش، نام، یک لوگو و نشان برای خود تعریف می‌کند که گویای ماهیت آن سازمان باشد. جزیره سفید آرامش نیز از این قائده مستثنی نبود، و در راستای اهداف و رسالتش باید نام و نشانی اتخاذ می‌کرد که هویت و اصالتش را از همان روزهای نخست نشان دهد.


چرا نام ما جزیره سفید آرامش شد؟

 

تفسیر کلمات جزیره سفید آرامش

 

جزیره: زمین تنها سیاره قابل سکونت و خاک عامل اصلی امکان زیست در زمین، تعادل اکسیژن و دی‌اکسید‌کربن، تصفیه آب، احداث تمدّن‌ها و یکجانشینی بشر امروز است. اگر کوه نداشتیم، آب نداشتیم، گیاه نداشتیم، زندگی، تمدن، تاریخ و افتخارات چندین هزارساله نداشتیم. 70 درصد کره زمین را آب تشکیل داده است. اقیانوس‌های منجمد، اطلس، هند و آرام، بخش اعظم سیاره را حیات بخشیده‌اند. جزیره، نشانگر آب و خاک که دو عنصر اصلی حیات بشر در یک کلمه "جزیره" است.

 

سفید: سفید آغاز و شروع هر چیز، نماد پاکی، برابری، کمال، خودکفایی و شروع جدید است. سفید استرس را از افراد دور و آنها را برای حرکت به سوی آینده آماده می‌کند. سفید رنگ بی رنگیست، کره زمین و تمام سیاره‌ها نیاز به انسان‌های پاک با حقوق برابر دارند.

 

آرامش: آرزوی انسان‌های جهان رسیدن به آرامش است و همه آنها تلاش می‌کنند تا به آرامش برسند. غواصی این مهم را برای همه میسر می‌کنند.

 

تفسیر لوگوی جزیره سفید آرامش

معنای اجزای لوگوی جزیره سفید آرامش

 

موج دریا: 70 درصد کره زمین را آب تشکیل داده است. اقیانوس‌ها و دریاها بخش اعظم این سیاره را حیات بخشیده‌اند. موج دریایی که در بالای لوگو قرار دارد نماد حیات بخشی به کره زمین است که در آن همچنان زندگی باید کرد.


اسنورکل و ماسک غواصی: آرزوی اکثر انسان‌های جهان دیدن دنیای زیر آب است، آرامش دریا و تجربه‌ی ورود به دنیایی متفاوت و ورود به دریای بیکران، توان انسان را چند برابر می‌کند.


در نهایت غواص: که گویا قرار بود پادشاه دریا باشد و منجی آن، امّا چه کرد؟ 
چگونه می‌توان روند را معکوس کرد؟ 
چگونه می‌توان از دریا آرامش گرفت؟

رنگ بنفش: بنفش ترکیب کامل از ویژگی‌های رنگ قرمز (پر انرژی) و رنگ آبی اقیانوسی (پویا) است. زیبا، جذاب و منحصربفرد، که نماد آرامش، انرژی، معنویت، قدرت، سرزندگی و بسیار آرامبخش است. از رنگ بنفش در آثاری استفاده می‌شود که درایت، خلاقیت، قدرت و سلطنت یک مدیر را نمایش می‌دهد. این رنگ فعالیت‌های مغزی را که در رابطه با حل کردن مشکل است فعال می‌کند. بنفش همیشه با مال و ثروت همراه است.

 

غنچه گل‌بافیان

مدیر عامل و موسس مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت جزیره سفید آرامش مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

1399/01/18   غنچه گل‌بافیان

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن